Hjælp til beboere | FAQ2023-02-03T14:17:19+01:00

Har du spørgsmål, som du ikke kan finde svar på her?

Hvis du har problemer med logge ind eller spørgsmål, som du ikke kan finde svar på her, så skal du henvende dig til din administrator, kontaktperson eller beboerkoordinator anvist af din sælger/udlejer.

Hjælp til beboere – Find svar på ofte stillede spørgsmål her

Beboerlogin
Hvordan logger jeg ind førstegang jeg skal bruge C-WEB?2023-02-03T11:39:50+01:00

De skal modtage et velkomstbrev fra sælger / udlejer, som indeholder e-mail og adgangskode der skal bruges ved førstegangs log-ind.

Jeg har ikke modtaget oplysningerne til mit førstegangs log-ind2023-02-02T13:04:40+01:00

Du bedes kontakte sælger / udlejer.

Jeg har ikke modtaget min aktiveringsmail2023-02-02T13:03:21+01:00
  • Tjek Spam / uønskede mail mappe. I visse tilfælde kan det hjælpe at benytte ”Vis alle”, da et filter kan have sorteret den væk. Hvis du stadig ikke kan finde den, så kontakt udlejer / sælger om at gensende en ny aktiveringsmail.

  • Gmail’s kan have en tendens til at samle mails i Promoverings mappen.

På log-ind siden skriver den ”Administrator har ikke åbnet for adgang til C-WEB”2023-02-02T13:15:24+01:00

Du bedes kontakte din sælger / udlejer ang. log-ind periode.

Jeg kan ikke huske mit kodeord2023-02-02T13:26:46+01:00

Benyt venligst ”Glemt adgangskode?”.

Hvorfor modtager jeg ikke en ny adgangskode, når jeg benytter ”Glemt adgangskode”?2023-02-03T11:38:36+01:00
  • Måske er e-mail endt i din spam mappe? Tjek denne. I visse tilfælde kan det hjælpe at benytte ”Vis alle”, da et filter kan have sorteret den væk. Hvis du stadig ikke kan finde den, så kontakt udlejer/sælger om at gensende en ny adgangskode.

  • Bruger du Gmail, så kan e-mailen være endt i Promoveringer mappen.

Hvornår kan jeg indberette mine fejl og mangler?2023-02-03T11:36:09+01:00

For at kunne se hvornår du kan indberette fejl og mangler, skal du logge ind på C-WEB. Inde på forsiden vil du kunne se ”Opgaveangivelse i perioden”. Dette er tidsperioden, hvor du har adgang til at indberette fejl og mangler.

Hvorfor har jeg ikke adgang til at indberette fejl og mangler?2023-02-03T11:35:05+01:00

Hvis du ikke kan indberette dine fejl og mangler, skyldes det, at du er uden for angivelsesperioden. Kontakt udlejer/sælger, hvis du vil vide mere.

Hvordan bruger jeg C-WEB?2023-02-03T11:33:48+01:00

Vejledninger til C-WEB kan hentes på forsiden, når man er logget ind på sin bolig på hjemmesiden. Du kan også kontakte udlejer/sælger om at få disse fremsendt.

Hent C-WEB appen

Vi anbefaler, at du downloader C-WEB APP.
Med App’en ved hånden bliver det endnu nemmere for dig at registrere opgaver gennem C-WEB. Du kan tage billeder og indsende beskrivelser, så snart du har oprettet dem. Husk at kun indsendte opgaver kan blive behandlet.

Go to Top