Har du spørgsmål, som du ikke kan finde svar på her?
Hvis du har problemer med logge ind eller spørgsmål, som du ikke kan finde svar på her, så skal du henvende dig til din administrator, kontaktperson eller beboerkoordinator anvist af din sælger/udlejer.
Hjælp til beboere – Find svar på ofte stillede spørgsmål her
De skal modtage et velkomstbrev fra sælger / udlejer, som indeholder e-mail og adgangskode der skal bruges ved førstegangs log-ind.
Du bedes kontakte sælger / udlejer.
Du bedes kontakte din sælger / udlejer ang. log-ind periode.
Benyt venligst ”Glemt adgangskode?”.
For at kunne se hvornår du kan indberette fejl og mangler, skal du logge ind på C-WEB. Inde på forsiden vil du kunne se ”Opgaveangivelse i perioden”. Dette er tidsperioden, hvor du har adgang til at indberette fejl og mangler.
Hvis du ikke kan indberette dine fejl og mangler, skyldes det, at du er uden for angivelsesperioden. Kontakt udlejer/sælger, hvis du vil vide mere.
Vejledninger til C-WEB kan hentes på forsiden, når man er logget ind på sin bolig på hjemmesiden. Du kan også kontakte udlejer/sælger om at få disse fremsendt.