Få en uforpligtende potentialegennemgang

Vil du have nemmere beboerhåndtering og bedre overblik? Så lad os tage en uforpligtende dialog, hvor vi ser på, hvilken forskel en samlet kommunikationskanal kan gøre for jer.

Skal Beboer-Login blive en af dine helt store styrker?

Så lad os tage en uforpligtende dialog, hvor vi ser på, hvilken forskel en samlet kommunikationskanal kan gøre for jer.

Skal Beboer-Login blive en af dine helt store styrker?

Ring til os med det samme på
telefon +45 41 10 20 41 eller udfyld nedenstående, så kontakter vi dig.

Få henvendelser hurtigere og opnå et bedre overblik

Beboerhenvendelser er en af de helt store tidsrøvere i ejendomsadministration. Og med alt fra håndskrevne beskeder til telefonopkald, er det med at holde tungen lige i munden for at beholde overblikket – og undgå fejl eller forsinkelser.

Med C-WEB beboer-login kan du komme denne udfordring til livs.

Vil du vide, hvilken forskel det kan gøre hos jer? Så lad os tage en uforpligtende snak om jeres potentiale.

Ejendomsadministrator beboer-login kommunikationsflow

Med C-WEB beboer-login giver du dine beboere en brugervenlig selvbetjeningsløsning, som gør det nemt for beboerne at indberette fejl og mangler. Og du får strømlinet al din kommunikation med beboerne.

Det gør det nemmere for dig at beholde det komplette overblik, da al kommunikation bliver samlet på én kanal – og du kan vinke farvel til forlagte beskeder.

I stedet kan du se frem til en effektiv og klar kommunikation mellem dig selv, beboere og entreprenører.
Når du accepterer en beboerhenvendelse, kan du nemlig sende den direkte videre til en af dine valgte entreprenører, som udfører og dokumenterer opgaven.

Har du spørgsmål, eller vil du gerne have en snak om, hvilken forskel mere effektiv kommunikation vil gøre for jer? Så sidder vi klar til at besvare dine spørgsmål.

Med C-WEB beboer-login giver du dine beboere en brugervenlig selvbetjeningsløsning, som gør det nemt for beboerne at indberette fejl og mangler. Og du får strømlinet al din kommunikation med beboerne.

Det gør det nemmere for dig at beholde det komplette overblik, da al kommunikation bliver samlet på én kanal – og du kan vinke farvel til forlagte beskeder.

I stedet kan du se frem til en effektiv og klar kommunikation mellem dig selv, beboere og entreprenører.
Når du accepterer en beboerhenvendelse, kan du nemlig sende den direkte videre til en af dine valgte entreprenører, som udfører og dokumenterer opgaven.

Har du spørgsmål, eller vil du gerne have en snak om, hvilken forskel mere effektiv kommunikation vil gøre for jer? Så sidder vi klar til at besvare dine spørgsmål.

Ejendomsadministrator beboer-login kommunikationsflow

C-WEB har allerede styrket det gode samarbejde

C-WEB har allerede styrket det gode samarbejde

Få henvendelser hurtigere og opnå et bedre overblik

Siden 2003 har vi leveret digitale løsninger til vores kunder.

Men med C-WEB får du mere end en leverandør – du får en samarbejdspartner, som i fællesskab med dig finder den bedste løsning.

Vores beboer-login er udviklet med det formål at gøre ejendomsdrift så nemt som muligt.
Her kan dine beboere logge på deres bolig og indberette almindelige driftsopgaver som en dryppende vandhane eller en vaskemaskine, der er itu.
Den ansvarshavende bygningsadministrator kan herefter hurtigt sende opgaver videre i systemet til entreprenøren.

Hvor meget nemmere vil det gøre din hverdag?

Find ud af det i en uforpligtende potentialegennemgang.

Download beskrivelsen af C-WEB Beboer-Login

Træt af besværlig beboerhåndtering?

Så lad os tage en snak om, hvordan C-WEB kan hjælpe dig med dine udfordringer.

Ring til os med det samme på
telefon +45 41 10 20 41 eller udfyld nedenstående, så kontakter vi dig.